Az első Ferrari Testarossa túl szép volt, ezt már lehet használni
Két helyen sérült meg a fényezése a vásárlás óta, az egyik hiba az oldalsó Pininfarina logó alatt van, a másik pedig akkor keletkezett, amikor a tetőre rögzített tartóra próbálta feltenni a biciklijét. Mert ez az 1992-es évjáratú piros Ferrari 512 TR nem egy garázsban álló dísztárgy, hanem olyan autó, amit pontosan arra használnak, amire kitalálták, tehát utaznak vele.

Chris Harris más autóihoz hasonlóan ezt sem óvta mindentől, ahogyan az öreg Citroën Kacsát és a Peugeot 205 Rallye-t is mindig megmozgatja. Nem ez volt az első Testarossája, a korábbi autó szinte makulátlan állapotú gép volt, kevesebb mint 10 ezer kilométerrel az órájában. Az árak már évekkel ezelőtt is meredeken növekedtek, részben ezért is adta el, nem mellesleg az 52 ezer mérföldes autót már sokkal kevésbé fáj használni.
Nem a levegőbe beszél, hiszen a kutyázós kombija egy M5 Touringgá faragott E34 kombi volt, a napi feladatokra pedig egy sárga Porsche 911 GT3 Touring Package-et fog be. Ezzel az 512-essel is az egyik első útja Franciaországba vezetett a családdal és persze, a kutyával. Aztán hangulatos videót forgattak róla.
80 ezer kilométer egy Porsche 911 GT3-assal
Napi használatra befogni egy hegyes sportautót eszement ötletnek tűnik, de Chris Harris és a 911 GT3 Touring tudja.
Mostanra közel 67 ezer mérföld (majdnem 108 ezer km) van benne és rendszeresen szervizelték ugyan, de hidegben nem ajánlatos kettest kapcsolni a csodálatos, nyitott kulisszás kézi váltóval. Jobbkormányos változat ez, de nagy valószínűséggel nem angol piacra szánták eredetileg. Bézs bőrkárpittal és piros szőnyeggel képen kívánatosan néz ki az utastér, de Harris bevallása szerint nem a világ teteje, az üléspozíció pedig megszokást kíván.
Ettől függetlenül csodálatos autó ez, egy igazi ikon a szélesedő karosszériájával, a korszakot meghatározó rácsozással oldalt. Az 512 TR már az 1984-ben megjelent Testarossa finomított változata, aminél még megmaradt a bukólámpa, míg a második frissítéssel ez eltűnt. 4,9 literes, 180 fokos hengerszögű V12-es motorja 6750-es fordulaton több mint 420 lóerőt ad le, mellé 491 Nm nyomatéka van. 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 313 km/óra a végsebessége.
Már gazdagnak lenni sem olyan jó
Mára már csak hírmondó maradt a gazdagság, az előkelőség, és az erő jelképeiből, a V12-es motorokból. És a maradék is egyre fogy.
Visszapillantó

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Máris emelkedni kezdtek a használt autók árai az USA-ban
Valószínű, hogy vámok miatt az árak a kereslettől függetlenül emelkedni fognak.
- Hírek
Egy pillanatnyi kihagyás is elég volt: fejtetőn kötött ki az M0-son
Az esetről videó is készült.
- Hírek
Bunkert épített egy öreg családi egyterűből, csak egy temus markoló kellett hozzá
Ásott egy nagy lyukat a 6000 dolláros markolóval, amit a Temuról rendelt.
- Hírek
A bő ezer lóerős sportautóiról híres Koenigsegg atyja egy GR Yarissal jár a mindennapokban
Korábban egy öreg Mazda MX-5-öt hajtott, amit még az egyetemi évei alatt vásárolt.
- Hírek
Itt az új elektromos Mazda, ami nagy eséllyel Európában is kapható lesz
Az elektromos 6-os után érkezik az elektromos CX-60.
- Hírek
Egy csomó budapesti utat lezárnak a hétvégén
Térképen mutatjuk, mire számíthatnak az autósok.
- Hírek
Összefogna Kína az EU-val: örülhetnek az autóvásárlók?
Ez lenne a válasz az amerikai csapásokra.
- Hírek
Már a Nürburgringen tesztelik az elmúlt évek legszebb BMW-jét
Az autót még 2024 májusában mutatták be egy gyönyörű koncepció formájában.
- Közélet
Ez téged is érint! Drasztikus változás a forgalmiknál
2025. április 1-től Magyarországon új típusú forgalmi engedélyeket vezettek be, a részleteket csak most tudtuk meg.
- Égéstér
Ezeket vennénk 1 millióért
A fillérekből fenntartható városi minik és a családi használatra is alkalmas kombik, egyterűek mellett hobbi célra is választottunk sportos vagy veteránkorú típusokat.
- Hírek
Új átkelőhely nyílt a magyar határon
A nagyhódosi átkelőnél személygépjárművel és gyalogosan lehet áthaladni.
- Hírek
Videó: Így lesz egy laza torlódásból baleset az autópályán
Csak egy kis figyelmetlenség és rossz helyzetfelismerés kell, és máris összecsattan több autó.
- Hírek
Hyundai: Egy-két generáció múlva ismét a fizikai gombok hódítanak az autók beltereiben
A Hyundai Motor Group formatervezési főnöke szerint ez csak egy átmeneti korszak.
- Hírek
Megvadult a sofőr: direkt a szembesávba kormányozta az Ignist
A Suzuki vezetőjét kérdőre vonták az eset után.
- Hírek
Az F1-es Bahreini Nagydíj legnagyobb kérdései
Szinte nem is lehetne nagyobb különbség a múlt hétvégi Japán Nagydíj, valamint a most következő Bahreini Nagydíj között.
- Közélet
Ennyit költünk a TC flottára egy évben
Kiszámoltuk, egy év alatt mennyit fordítunk a saját autóink fenntartására. Az összeg ijesztő is lehet, pedig az üzemanyagot kivettük a képletből.
- Hírek
Vészintézkedések bevezetéséről döntött a hátbadöfött szövetséges
Próbálja levegőhöz juttatni megszorongatott autómárkáit a dél-koreai kormány.
- Hírek
Újra készülhet manuális váltós Ferrari, de ha csak kicsit vagy gazdag, nem kapsz belőle
Gianmaria Fulgenzi termékfejlesztési vezető utalt rá, hogy ez nem elképzelhetetlen a jövőben.
- Hírek
Bezuhant az olaj, sokkal olcsóbbak lehetnek az üzemanyagok?
Trump veri a mellét a csökkenő olajárat látva, pedig nem kéne.
- Hírek
A hibridek vs villanyautók: 65:51
Kevésbé vonzóak a tisztán elektromosok az amerikai vevők számára.
- Hírek
Trump vámjai jelenthetik az utolsó szöget az Alfa Romeo és a Maserati koporsójában
A Stellantis egyre kevésbé teheti meg, hogy életben tartja a küszködő márkáit.
- Hírek
Vadiúj pickupot visz az USA-ba a Kia
Nem a tavaly ősszel bemutatott Tasmant viszik Amerikába: egy teljesen új, tisztán elektromos modell készül.
