Érdekes kis videóval harangozza be a Lotus a Type 132 SUV bemutatóját: nem csak a világpremier dátumát említik meg, és az autó sziluettjét villantják fel, de a Lotus alapítójának fia révén igyekeznek megmagyarázni a stílusváltást is.
Clive Chapman arról beszél, hogy az édesapja, a Lotus-alapító Colin Chapman is tartott célszerű autót a verseny- és sportkocsik mellett, és biztosan nem bánná, hogy a cége most egy elektromos SUV gyártásába fog, ami várhatóan mindent képvisel, ami a Lotus sosem volt. Nem lesz alacsony, biztosan nem lesz könnyű – erre az elektromos hajtáslánc a biztosíték – és egyszerű sem.
Szegény Colin Chapman persze már nem tiltakozhat, hiszen 1982-ben az égi versenypályákra költözött, de mivel okos ember hírében állt, nyilván megértené, hogy van az a pénz, amiért a fia a nevében is áldását adja a Type 132-esre, ami egyértelműen az aktuális divat szellemében fogant, viszont az eddiginél sokkal nagyobb piaci szereplővé változtathatja a Lotus márkát. A SUV-gyártás végül is nagyszerűen bejött a Porschének és a Lamborghininek is, a Lotus mögött pedig a Geely-birodalom áll, amely a Volvo tulajdonosaként és a Mercedes legnagyobb részvényeseként igazi nagyágyúnak számít mostanság.
Ja, és a lényeg: a Tyoe 132-es bemutatóját március 29-én tartják, azaz jövő hét kedden: akkor kiderül, hogy hány tonnát nyom, és hány motorral hány lóerős lesz a Lotus első, indokolatlanul magas építésű autója.