Az MG tavaly mutatta be a Cyberster tanulmányt, amit nem lehetett igazán komolyan venni: ujjnyi magas profilú gumiabroncsaival, fényszórók nélküli elejével és nem létező hasmagasságával csak egy újabb üres látványosságnak tűnt, amellyel az MG csak az újságok címoldalára keresi az utat. Ám úgy néz ki, a kínai SAIC ennél komolyabban veszi az MG sportkocsik feltámasztásáról szóló ígéreteit.
Erre utal legalábbis, hogy már beadták a végleges formaterv jogi védelméhez szükséges dokumentációt – így kerültek nyilvánosságra a kétüléses sportkocsi egyelőre színtelen vázlatai is.
A legfontosabb stíluselemeket láthatóan megtartották, így maradt az övvonal szép kettős íve, de a hűtőrács-imitáció alakja is változatlan maradt, és a hátsó lámpák grafikája is, amely értelmezhető nyílként, vagy utalásként is a brit zászló egyik felére, ahogy a Minik esetében, bár itt a nyíl a jó irányba mutat.
Úgy tűnik, a végleges autó vászontetőt kap, erre utal a nagyobb hátsó rész is, bár a vázlatokon csak csukott tetővel látható a forma, így az nem derül ki, hogy az ülések mögötti jellegzetes idomok, amelyeket a tanulmányon láthattunk, valamilyen formában megmaradnak-e, vagy sem.
Az MG a Cybersterrel egyébként az elsők között kínálhat elektromos sportkocsit olyan árszinten, ami nem csak a Bugatti vásárlóközönsége számára elérhető. Az egy másik kérdés, hogy mekkora a valós igény az ilyesmi iránt, de aki manapság sportkocsit szeretne, az egyelőre csak benzinest kap, vagy jól hangzó ígéreteket, amelyekből a belátható jövőben aligha lesz élményautózás.
A nyilvánosságra került vázlatok viszont azt jelzik, hogy az MG már dolgozik a szériamodellen, amelyből egy-két éven belül szériamodell lehet. És ha sikerül megelőzni a konkurenciát, azzal az MG ismét tényezővé válhat a sportautók piacán.