A tavaly bemutatott Ami Buggy tanulmány nyomán készült el a műanyag karosszériás, kétüléses mopedautó legújabb változata, ám eléggé látszik rajta, hogy a szériaváltozatnál kénytelenek voltak figyelembe venni a típus korlátait.
Így a sorozatgyártmányon sincsenek ajtópanelek, de így sem lehet csak úgy ki-be ugrálni: az ajtóvázat, amely valószínűleg fontos merevítő szerepet tölt be, a szériaváltozaton megtartották. Ugyanígy változtak a kerekek is: a sorozatgyártásba küldött változaton már nem olyan apró felnik és ballonos terepgumik vannak, mint a tanulmányon: a széria kerekeket használják, csak a felnik kapnak rézszínű bevonatot.
Ami megmaradt, az a jellegzetes keki árnyalatú karosszéria, viszont a kengururács-utánérzést, a tetőcsomagtartó fémkeretét és a fényszóróvédő rácsokat szintén lehagyták.
Az igazán meglepő az, hogy így sem készítenek nagyobb mennyiséget a szellősebb Ami változatból: összesen ötven példányt gyártanak, amelyeket június 21-étől az interneten keresztül lehet majd megrendelni.