A Hyundai nem vette félvállról az önhatalmúlag kitalált N Day-t: bemutatták a modern DeLorean DMC-12-re hasonlító N Vision 74-et, valamint az Ioniq 6 brutális tesóját, az RN22e-t.
A nemrég bemutatott Ioniq 6-ról a napokban közölt konkrét adatokat a Hyundai, most pedig a durván túlzóra húzott sportváltozatot is bemutatták, egyelőre csak koncepcióautóként. Az RN22e kaszniján egyértelműen látszik, hogy Ioniq 6-ból készült, de több ponton hozzányúltak.
Az Ioniq 6 formája már a polgári változatban is elég sportos, ezért jó alap ahhoz, hogy tovább hergeljék. Kívülről a kiszélesített kaszni a leglátványosabb show-elem, de az első lökhárító óriási légbeömlője és a morcosabb lámpák is sokat hevítenek a látványon. A gigantikus hátsó szárny és a hatalmas diffúzor szintén erősen rájátszanak a versenyautós kiállásra. A szín természetesen az N-szeriás Hyundai-okon megszokott világoskék árnyalat lett.
A műszaki tartalomról kevés konkrét információt árultak el, az azonban kiderült, hogy a koncepcióautó 585 lóerős, ami gyanúsan megegyezik a Kia EV6 GT teljesítményével, így itt lehetnek átfedések. Ezen kívül se a hatótávról, se az akkumulátorról nem beszéltek.
Az RN22e funkciója nem csak esztétikai: a gyártó arra használja a típust, hogy teszteljék, hogy mi kell ahhoz egy E-GMP platformos villanyautóban, hogy az igazán jó kanyarvadász legyen. A Hyundai egyébként azt is elárulta, hogy a jövőben terveznek majd N-modellt, amit áram hajt, egyelőre az RN22e csak egy kedvcsináló a későbbi, sportos modellekhez.