A hét kamu marketingfogása: A Leafre cserélt Skyline

2022.09.18. 12:56

„A növekvő üzemanyagárak mellett Barry többé nem látta racionálisnak megtartani az R34 GT-R V Spec II-esét. Szerencsére egy az egyben ki tudtuk neki cserélni egy vadiúj elektromos Nissan Leafre.” – ilyen szöveggel hirdette az új Nissan Leaf előnyös tulajdonságát egy ausztrál Nissan márkakereskedés. A marketingakciót rengetegen megosztották, így a világ autós közösségeiben gyorsan internetes mémmé vált.

Az internet népharagot zúdított szegény Barryre és a Nissan kereskedésre, de végül kiderült, hogy a kék Skyline valójában egy Street FX Motorsport nevű cégé, akik már egy pár hónapja kiállíttatták a kereskedésben a japán sportautó-ikont.

A furcsa csere már abból a szempontból is érdekesnek tűnt, hogy az R34-esek ára nem éppen egy új Leaf értékének sávjában mozog, így amennyiben a GT-R-t ténylegesen eladták volna, az árából akár több környezetkímélő, viszont annál ingerszegényebb Nissan Leafet is vásárolhattak volna. Nemrég egy rendkívül ritka Nismo Z-Tune verzió például majdnem kétmillió dollárért kelt el egy amerikai aukción.

Forrás:Carscoops