A BMW M2 legújabb generációja a már a nagyobb M modellekben is megszokott opcionális összkerékhajtással érkezik. Ami a váltókat illeti, a pletykák szerint a 453 lóerős turbós sorhatos motort hatsebességes manuálissal is társítja majd a BMW, habár a ZF jól bevált nyolcsebességes automatája is legalább annyira keresett lesz, mint eddig. Szép és jó, de sikerült-e megrajzolni?
A hétvégén szivárogott ki többek közt a Bimmerpost hasábjain is a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó G87-es generáció. A várakozásoknak megfelelően a 2023-as M2 esetében a mérges hód-arculat helyett a kisebb BMW-kre jellemző hűtőráccsal találkozunk, ami persze már a hivatalos álcafotókból is kiderült. A legsportosabb M arányai lényegében nem változtak, így a driftelés és pályanapok bajnoka továbbra is ideális választás lesz azoknak, akik szerint az M4 túl nagy, túl nehéz, és ehhez mérten még drága is.
Tetszik, nem tetszik, az M2-nek nincs valódi alternatívája, így hát örüljünk neki, hogy a BMW továbbra is fontosnak tartja, és van egy új generáció, ami akár kézi váltóval is párosítja a jelen egyik legjobb hathengeresét. Mi alig várjuk, hogy üzemmelegre hergelhessük.