Teljesen biztos vagyok benne, hogy a vérpezsdítő érzés nem veszik ki az új Mercedes C63 AMG-ből, ugyanakkor mindenkit megértek, aki a nagy V8-as helyére kerülő kétliteres, négyhengeres érkezésének nem örül. Minden bizonnyal ennek kapcsán merült fel a kérdés a CNet újságírójában is, mikor egy spanyolországi rendezvényen megkérdezte az Auditól, hogy nekik vannak-e terveik a sportmodellek villanyosításával, illetve a hengerek számának csökkentésével, a válasz pedig biztató.
![Audi RS 6 felhozatal egy elég gusztusos fotón](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4545/45457/454570/45457070_b09200424ae367a41f75e9130f5033ab_wm.jpg)
Constantin Dressler, a komoly versenymúlttal rendelkező Audi Sport marketingfőnök mondta el, hogy bár a hibrid modellek érkezése várható, négyhengeresre nem tervezik csökkenteni a blokkokat.
![Audi RS 5 egyenesen 2012-ből](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4545/45457/454571/45457108_836877272cf2a58a355e1855f3642ca7_wm.jpg)
A ráncfelvarráson áteső RS 5 még a most ismert, 2,9 literes, duplaturbós V6-ot fogja használni mindenféle villamosítás nélkül, 450 lóerő körüli teljesítménnyel, és a Competition csomaggal együtt 290 km/h végsebességgel. Szintén V6-os egységet kaphat az RS Q5 is, de itt már plug-in hibrid hajtáslánc jöhet képbe.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)