Bő egy éve mutatta be a Kia az új logóját, nem is vették félvállról a dolgot, egy tűzijátékon belül drónok rajzolták ki a 2D-s, letisztult, minden betűt egymásba folyató feliratot. Ennyi idő után azonban tisztán látszik, hogy az embereket megzavarja a vízszintes szár nélküli, döntött A betű, aminek balján az I-vel simán csak KN-nek tűnik az egész felirat.
the new kia logo is so unreadable that at least 30k people a month search for the "KN car" ever since its debut pic.twitter.com/jRj25JoAPp
— Ashwinn (@Shwinnabego) November 17, 2022
A Google-keresési statisztikák egyértelműen mutatják, hogy a KN SUV, KN Car brand price és a KN Car brand electric keresőszavak kiugrottak 2021 második fele óta, a KN car kifejezésre pedig havi 30 ezer ember keres rá, miközben korábban ez szinte nulla volt.
Közben a Kia szóra egyébként 1,83 millióan keresnek rá, tehát mondhatnánk, hogy még így is jelentéktelen a hibás keresések aránya, viszont összességében már annyiszor megtörtént, hogy a Google Chrome is tud a KN beírására autómárka-javaslatot adni.
Nem egyértelmű, hogy ez jó vagy rossz hír-e a Kiának: az, hogy az új autóikra láthatóan a téma iránt kevésbé érdeklődő emberek is keresnek, az mindenképpen kedvező, de ezek szerint a korábbi, egyértelmű KIA-feliratból álló embléma nem ültette olyan mélyen az emberekben a márka ismeretét, hogy az új logót egyből összekössék azzal.