Az eredeti Giulia TZ az Alfa Romeo 1963 és 1965 között gyártott versenyautója volt, ami az évek során két, erősen limitált feldolgozást is kapott: 1965-es TZ2-ből tizenkét darab készült, a 2011-es, Dodge Viperen alapuló TZ3-ból pedig tíz. A Zagato közösségi oldalán közzétett posztja alapján egy negyedik típus érkezik a sorba, még ha a név nem is stimmel: TZ4 helyett Alfa Romeo Giulia SWB Zagato szerepel a képen.
A pár másodperces videón csak a jellegzetes csíklámpa látszik, ami arra utal, hogy az új koncepció is az elődökéhez hasonlóan lecsapott, púpos Kamm-farokkal érkezik. Az alap az Alfa átalakított Giorgio platfomja lesz, az SWB (short wheelbase) pedig a névadó Giuliához képest rövidebb tengelytávot jelent - valamint várhatóan kettővel kevesebb ajtót.
A Zagatót az eddigi csúcsnak számító GTAm 540 lóerős, 2,9 literes V6-osának egy újabb változata hajtja, a motorhoz valószínűleg a szedánból ismert 8-gangos automatát kapcsolják, hátulra pedig egy elektronikusan vezérelt sperr kerül. Érdekesség, hogy a szintén jövőre várt, de a Zagatótól független Alfa szupersportautóból a V6-oson felül egy elektromos változatot is ígérnek, ami a hírek szerint a Maserati GranTurismo Folgore hárommotoros, 761 lóerős hajtását kaphatja. A csúcs-Alfa jövő tavaszra, a Zagato pedig jövő novemberre, az eredeti TZ bemutatkozásának 60. évfordulójára várható.