A Mustang GT3 elég morcos hangokat ad ki magából
A Ford több fronton is szeretne újra versenyezni, ezért az új Mustangból például hat különböző motorsportos változatot jelentettek be tavaly szeptemberben. A Mustang GT3 ugyan csak 2024-ben áll rajthoz, ám a tesztelés már zajlik Sebringben.
Az új, továbbra is szívó V8-cal szállított Mustangból lesz 480 és 500 lóerős verzió is, meg persze olyan gyűjtői darab, amire karbon kerekeket is lehet majd rendelni.
Ám míg az utcai modellek változatlanul ötliteres motort kapnak, a GT3-as versenyautó V8-át 5.4-esre növelték, a vezérigazgató Jim Farley kommentje alapján feltehetően úgy, hogy akár szintetikus, kvázi karbonmentes üzemanyaggal is lehessen majd hajtani. Ami biztos, hogy Joey Handdel a volán mögött ilyen hangot produkál a Mustang GT3:
Volume ⬆️
— Jim Farley (@jimfarley98) March 21, 2023
Mustang GT3 test run at Sebring. Holy cow! pic.twitter.com/LWnA9Eop3Y
A Ford a Forma-1-be is visszatér, igaz, a motorfejlesztést és gyártást továbbra is a Red Bull Racing végzi majd Angliában. A GT3-as Mustangot ezzel szemben a kanadai Multimatic fejleszti, ha már nekik köszönhetően a Ford GT program olyan jól sikerült a Fordnak. Egyébként pedig Kanadában faragtak már Mustang GT3-at is...