1999-ben jött ki, tíz évig gyártották, most meg azt mondják Kaliforniában, hogy a Civic Type R motorja kell bele. Ez itt az Evasive Motorsports S2000R prototípusa.
Míg Európában a kétliteres F20C motor tolta a 9000-es fordulatot, majd a ráncfelvarrás után Amerikában az erősebb, ám kevésbé pörgős 2.2-es F22C1 ment az S2000 orrába. Most viszont az előző Civic Type R-ből ismert kétliteres turbós K20C1-ra szavazott az Evasive.
Szerintük ugyanis ez lehetett volna az S2000 Type R. A Mugen szénszálas szívócsövével, MoTeC M140 ECU vezérléssel, Original Fab titán kipufogórendszerrel, Eneos kenéssel és egy izmos olajhűtővel az EVS Tuningtól.
A gyári hatsebességes váltóval összepárosítva és az OS Giken sperrdifivel az Evasive azt állítja, le tudják rakni a hátsó keréknél mért 300 lóerőt.
Elég versenyautós a hangulat, de ez talán nem is csoda egy ilyen kihegyezett restomodban. A cég nagyon várja, hogy építhessen ebből vagy 20-30-at.
És mivel az Eneos az egyik partnere, a 2004-es S2000-ből épített S2000RS indul az idei Pikes Peak hegyiversenyen. 2.4-es F20 motorral, szekvenciális váltóval, sok szponzormatricával.