Bár a várt eredmények egyelőre elmaradnak, a Peugeot 9X8 kétségtelenül az elmúlt évek egyik legkülönlegesebb és leglátványosabb versenyautója. A hátsó szárny nélküli Le Mans-i Hypercar erőteljes dizájnelemeivel feltűnő jelenség, még ha egyelőre ütőképesnek nem is tűnik.
Mikor még a Hypercar kategória szabályai formálódtak, felmerült, hogy a gyártóknak utcai modelleket is építeniük kell majd versenyautóikból. Így mikor a Peugeot bejelentette a 9X8 érkezését, sokan reménykedni kezdtek.
Bár a végső szabályokban létezik kibúvó a fentiek alól, Linda Jackson, a Peugeot vezetője nem zárta ki egy utcai 9X8 változat elkészítését, amennyiben mutatkozik rá igény. Van azonban mindezzel két igen jelentős probléma. Egyfelől, még maga a gyártó sem tudja, mennyibe kerülne egy közúti verzió fejlesztése és gyártása, másfelől pedig egyelőre nincsenek táborozó tüntetők a székház előtt az autót követelve. Ennek ellenére, ha valaki végtelen bankszámlával besétál hozzájuk, meg fogja kapni, amit kíván.
A Peugeot évtizedek óta mutogat nagy teljesítményű koncepciókat, ám ezek rendre nem kerülnek gyártásba. Ennek oka többek között, hogy egy hétköznapi autógyártó ilyen modellje nehezen lenne versenyképes olyan bejáratott nevek mellett, mint a Ferrari, Lamborghini vagy McLaren.