A Mazda 2021-óta árul saját emblémája alatt Toyota Yarisokat Mazda2 Hybrid néven, amelyek szinte semmiben sem különböztek a japán óriás eredetiétől. Hogy a két modellt jobban elkülönítsék egymástól, a Mazda most új arcot és enyhén különböző csomagtérajtót rajzolt saját példányainak.
Bár a Mazda2 Hybrid továbbra sem tagadhatja valódi mivoltát, tény, hogy az új első lökhárítónak hála valóban lett egy kis mazdás íze, melyhez ráadásul néhány beltéri frissítés is társul. Ez a modell is megkapja a Toyota Yarisok új, 12,3 colos digitális műszeregységét, valamint a head-up display-t, és a 10,5 colos infotainment kijelzőt is. Utóbbi a legmagasabb, Homura Plus felszereltségi szinten az ár része, a panorámatetővel és a kétzónás klímával együtt. A belépőszintű Prime-line példányok csak 9 colos infotainmentet kapnak.
Bár a Yaris egy erősebb, 129 lóerős hibrid hajtásláncot is kapott, a Mazda2 motorházteteje alatt minden maradt a régi: a 1,5 literes hibrid háromhengeres 114 lóerőt juttat az első kerekekhez egy e-CVT váltón keresztül. A takarékosságra kihegyezett hajtáslánccal városban nagyrészt elektromosan közlekedhetünk, így a fogyasztás is nagyon kellemesen alakul: a WLTP szerint 3,8-4 liter üzemanyag ég el 100 vegyes kilométeren.
A frissített Mazda2 Hybrid árait egyelőre nem közölte a gyártó, de aki megelégszik a belső égésű motorral, az keresse a nemrég szintén frissített, normál Mazda 2-t.