3 hónap alatt 45 napot állt szervizben az elektromos pickup, a gyártó visszavásárolta
Az elektromos autók felépítése aránylag egyszerű, hibák azonban így is előfordulnak. Most egy Rivian pickup tulajdonosa egy videó formájában osztotta meg a márkára nézve nem túl hízelgő tapasztalatait.
Mitch Dumke 15 hónapja vette a Rivian R1T-t, amit nem divatozásra, hanem kemény munkára vásárolt, pont olyasmire, amire általában a pickupokat szokás. Az elmúlt bő egy év és 24 ezer mérföld, vagyis közel 39 ezer kilométer alatt trélert húzott és mindenfélét szállított az elektromos pickuppal, ezt azonban az autó nem bírta valami hősiesen.
Az eltelt idő alatt négyszer kellett elszállítani szervizbe: a hibák minden esetben a hajtáshoz, illetve a kézifékhez kapcsolódtak, és azt eredményezték, hogy az autó nem tudott önerőből megmozdulni. Ez igen bosszantó lehet, hiszen egyrészt egy melós kisteherautónak szerencsés esetben mindig van dolga, másrészt egy szinte még új autónál az ilyesmi nem fér bele.
Volt olyan időszak, amikor Mitch három-négy hónap alatt összesen 45 napot volt kénytelen csereautóval dolgozni, ami aláásta a bizalmát az R1T-jével kapcsolatban. Mivel a problémák a sorozatos szervizelés után se oldódtak meg teljesen, a tulajdonos megegyezett a Riviannel, akik teljes áron visszavásárolták a pickupját.
Mitch azonban kifejti, hogy a gyártó végig profin és rendkívül segítőkészen állt hozzá az egészhez, minden alkalommal gyorsan reagált. Kapott csereautót, és a trélertől se kellett gyalogolnia, a Rivian intézett neki fuvart. Természetesen semmiért nem kellett külön fizetnie, mindent a Rivian állt.
Úgy látja, hogy bár sajnálatos, ami vele történt, szerinte egyedi hibáról lehet szó, így a rossz tapasztalataitól függetlenül is ajánlaná az R1T-t. Azt mondja, hogy amikor épp üzemelt, egy igazán remek autó volt a Rivian pickup, ami munkára és utazásra is kiváló. Mitch reméli, hogy a gyártó tanul ezekből a hibákból, és ezekkel a tapasztalatokkal gazdagodva kijavítja őket.
Forrás: InsideEVs / Mitch Dumke / Youtube