Rendkívül látványos elektromos koncepciókat mutatott be a Honda a CES-en, melyek mind a gyártó vadiúj "0" elnevezésű szériájához tartoznak. A Space-Hub és Saloon névre hallgató modellek szakítanak korunk villanyautóinak túlzó méreteivel, és a kis légellenállásra, valamint a letisztult formákra helyezik a hangsúlyt.
A két koncepció közül egyértelműen a Saloon az érdekesebb, mivel arról a Honda azt állítja, hogy 2026-tól árulni fogja az amerikai piacon. A rendkívül letisztult, alacsony, széles ékszerű forma tágas utasteret rejt, amely amellett, hogy fenntartható anyagokból készül, megőrzi a Honda belső tereinek könnyű használhatóságát. Az üléseket testtartás-szabályozó funkcióval szerelik, amelyhez a gyártó bevetette robotika terén szerzett tapasztalatait is.
A lehető legkönnyebb kormányzás érdekében a modell steer-by-wire (azaz nincs fizikai összeköttetés a kormány és a kerekek között) rendszert kap, valamint "motion control management"-et is építenek bele, jelentsen ez bármit is. A Honda a Saloon aerodinamikai kiválóságára is büszke, melyet motorsportos tapasztalataik felhasználásával értek el.
A Saloon a 0 széria jövőbeni tagjaihoz hasonlóan egy dedikált EV platformra épül, amely alacsony hasmagasságot és tetővonalat, így pedig kis légellenállást tesz lehetővé. A hajtáslánc terén - a tengelyenként egy villanymotort leszámítva - hiányoznak a konkrétumok. Ami biztos, hogy a Honda egy rendkívül strapabíró akkumulátorral szereli majd a modellt, amely a reményeik szerint 10 évnyi használat alatt csupán 10 százalékot veszít a kapacitásából. Teljesítményről, árról és hatótávról egyelőre nem esett szó.