Az MG anyacége szilárdtest-akkumulátoros szedánt hoz Európába
IM, mint Intelligent Mobilty. A kínai SAIC Motors az Audi helyi partnere, a nálunk is erősen terjeszkedő MG anyacége, illetve az IM Motors alapítója is a Zhangjiang Hi-Tech és az Alibaba társaként. Az új IM L6 elvileg egyszerre lesz kapható az akár hagyományosnak is mondható lítium-ion akkumulátorral, vagy az új szilárdtest technológiával a nagyobb hatótávolság és a gyorsabb töltés érdekében.
A képen is látható IM L7 2022-ben jött ki a kínai piacon, és egy 93 kWh-s lítium-ion akkumulátort használ vagy hátsókerekes egymotoros, vagy duplamotoros összkerékhajtású teljesítménnyel. Ez eddig ismerős.
A hamarosan bemutatásra kerülő IM L6 ezzel szemben azzal készül a márka 2025-ös nemzetközi bevezetésére, hogy a 600 km hatótávolságot biztosító lítium-ionos verzió mellett egy 800 kilométeres szintet ígérő szolidtest-akkumulátoros szedánt is kínál majd. Mindez két motorral három másodperc alatti százas gyorsulást és minden eddiginél sebesebb gyorstöltést is jelent.
Az IM L6 az MG3 Hybrid mellett mutatkozik be Genfben, a márka jövőre pedig SUV és prémium szedán kínálatával indul a BYD és társai ellen, hogy a tradicionális európai gyártókat ne is említsük. Nincs megállás, az Audi pedig a SAIC Motors partnereként csak jegyzetel.