Bemutatkozott az új Dodge Charger, mely a pletykáknak megfelelően tisztán elektromos hajtásláncot kapott – igaz, később belső égésű motoros változatok is érkeznek, ezekről azonban keveset tudunk. A Dodge szerint egyébként teljesen mindegy, mi hajtja a klasszikus izomautó nyolcadik generációját, mivel nem az üzemanyag, hanem az élmény a lényeg.
Az új Charger kétféle elektromos hajtáslánccal választható: mindkettő összkerekes, és egy 100,5 kilowattórás akkumulátorból szerzi az energiát, ám amíg az R/T változat 456 lóerős, a Scat Pack már 630 lóerővel érkezik. Elég azonban megnyomni a "PowerShot" nevű gombot, és – nitro módjára – azonnal kapunk 40 lóerőnyi extrát, körülbelül 15 másodpercig. Ennek hála a Scat Pack változat 3,3 másodperc alatt gyorsul százra, míg a negyedmérföldes távhoz 11,5 másodpercre van szüksége.
Mindez szép eredmény ahhoz képes, hogy az új Charger 2650 kilót nyom. Hogy ez a hatalmas teher kontrollálható legyen, a modell jókora gumikkal érkezik: előre 305/35R20, míg háta 325/35R20-as méretet szerelnek a gyárban. Előny továbbá, hogy a Stellantis STLA Large platformjának hála a súlyelosztás 50/50 arányban oszlik meg a tengelyek között.
Az új Charger egyébként nem egy pici autó: a hossza több, mint 5,2 méter, melyhez 3,07 méteres tengelytáv és 2,03 méteres szélesség társul.
A jobb hatékonyság érdekében az elülső villanymotorok képesek fizikailag lecsatlakozni a kerekekről, amennyiben nincs szükség a munkájukra. A gyengébb R/T változat így 510 kilométert megy el egy töltéssel, míg a Scat Pack kiadásnál 418 kilométer a hatótáv.
Az új Charger multi-link felfüggesztést kapott, melyet akár aktív változatban, adaptív lengéscsillapítókkal is rendelhetnek az érdeklődők a Track Package részeként. Az erős villanyautóknál pályázás közben gondot jelenthet a melegedés, de a Chargernek erre is van válasza: az akkumulátor "behűthető" csapatás előtt, így a hőmérséklete tovább marad az optimális tartományban.
További jópofa plusz, hogy a zárható első tengelynek hála gyorsulás előtt tisztességesen égethetjük a hátsó gumikat, de a csúszkálni vágyóknak Donut és Drift módok is elérhetőek.
Az új Charger kezdetben csak kétajtós változatban, kizárólag elektromos hajtással rendelhető, ám 2025-ben a négyajtós- és a belső égésű motoros verziók is befutnak. Utóbbiak 420 vagy 550 lóerővel, szintén összkerékhajtással érkeznek.