Az Aston Martin DBX-et sokan kritizálták a beltere miatt. Elsősorban nem a dizájnnal, hanem a funkcionalitással volt gond: a népszerű Apple CarPlay és Android Auto miatt például nem szerencsés, hogy nincs érintőkijelzője, illetve az USB-C csatlakozók helyett is USB-A portokat találunk benne.
Ezt vidd az első randira, Bond!
Toronyháznyi karakter, 707 sokkoló lóerő és varázslatos GT élmény, korosodó Mercedes-alapokon. Neked megérne 110 milliót?
Mindez szőrszálhasogatásnak tűnhet, de a valóságban bizonyára bosszantó, hogy olyan funkcióknál kell kompromisszumokat kötni egy százmilliós autóban, amiket ma már egy tizedennyibe kerülő autó is tud.

Az Aston Martin és érezte, hogy ez nem oké, frissítették hát a DBX belterét. Mindenki megnyugodhat: lett érintőkijelző, és többé nem kell a gyötrelmes touchpaddel szórakozni. A dizájn is változott: a formák kevésbé ívesek, több a gomb és teljesen új a kormány. Az összkép sokkal modernebb és minden bizonnyal lényegesen jobban használható.

A 10,25 colos központi kijelzőn ezúttal már semmi akadálya annak, hogy gördülékenyen használjuk a CarPlay-t vagy az Android Autót. Annak is jut jó hír, aki inkább a gyári megoldások híve: az új kijelzőn már az Aston Martin friss rendszere fut majd. A változás nem olyan látványos, ellenben nagyon hasznos, ha leendő ügyfelek ezután nem érzik majd úgy, hogy kompromisszumot kell kötniük.
Apple CarPlay és Android Auto a kétezres évek Porschéiben
Tizenéves Porschéd van, de modern multimédiát szeretnél? Itt a gyári megoldás!

Kívülről szinte egyáltalán nem változott a DBX, de lett öt teljesen új szín. Már csak tűzokádó változat van: a gyengébbet kinyírták, egyedül a 707 lóerős csúcsmodell, vagyis a beszédes nevű DBX707 maradt a palettán. A nulla-száz változatlanul elég 3,1 másodperc, az AMG-től érkező, kétturbós V8-as ugyanúgy 707 lóerőt tud, illetve a váltó is maradt ugyanaz a kilencsebességes automata, mint az facelift előtti változatban.
A frissített DBX-et az Aston Martin 2024 második negyedévében kezdi gyártani, így az első példányok 2024 harmadik negyedévében érkezhetnek meg a leendő tulajaikhoz.
Forrás: Aston Martin

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Olcsó villanyautóból durva versenygép? Jön a Hyundai Insteroid
Egy Inster alapú versenyautóról mutatott néhány kedvcsináló képet a Hyundai.
- Hírek
Az autósok agyát is összehabarják Trump cikk-cakkos vámfenyegetései
Büntetővámok lesznek, csak nem tudni, kire vonatkoznak. E
- Hírek
Olaszország kedvence volt az öreg Ypsilon, az újjal durván bezuhantak az eladások
A rendkívül gyenge eladásokat valószínűleg több tényező összjátéka okozza.
- Közélet
Ha nem tolatva állsz be a parkolóhelyre, hamar kész a baj!
Az autózásban is el lehet spórolni dolgokat, de könnyen visszaüthet, ha rutinból parkolunk.
- Hírek
Még idén nyáron visszatérhetnek a V8-as Hemi motorok
Egy szivárogtatás szerint három különböző méretben kezdik meg a híres V8-as motorok gyártását.
- Hírek
Ha a Teslának Gigafactoryja van, akkor ez mi?
Óriási gyártóbázis épít a BYD. Már most 60 ezren dolgoznak, élnek ott, de 200 ezerre növelhetik majd a létszámot.
- Hírek
Döbbenet! Úgy tűnik, tényleg kirúgja két futam után a szenvedő újonc versenyzőjét a Red Bull!
A Japán Nagydíjon így már Yuki Tsunoda lehet Max Verstappen csapattársa.
- Hírek
Erre nem vagy félkészülve: Nissan Muranóból csinálnak GT-R-t
Valaki nagyon vágyott egy SUV GT-R-re.
- Hírek
Cukorkával csalogatják a villanyautósokat, hogy éjszaka töltsék autóikat
Havi háromezer forintot lehet spórolni az autók sz éjszakai töltéssel Floridában.
- Hírek
Bréking: Itt a legújabb Nissan Leaf!
A harmadik generáció jelentősen más lesz, mint eddig.
- Hírek
Méretes jégtáblákkal bombázta egy kamionos az autósokat az M7-esen
Valószínűleg elfelejtette indulás előtt letakarítani.
- Hírek
Mi történik, ha 23 ezer liter tej ömlik az útra? Büdös lesz
Egy tartálykocsit vontató kamion felborult Baltimore közelében.
- Hírek
Még mindig lehet foglalót tenni az új Tesla Roadsterre, pedig már öt éve hitegetnek vele
Először 2020-ra ígérték a megjelenését, utána 2021-re, majd 2022-re és így tovább 2025-ig.
- Hírek
A Hyundai ráönt egy csomó pénzt az amerikai piacra
A Hyundai és a Kia azt tervezi, hogy a jelenlegi 700 ezer darabos autógyártó kapacitást 1,2 milliósra növeli.
- Technika
A Ford anno csinált egy hátsókerekes Focust, 420 lóerős V8-as motorral
Azt akarták demonstrálni, hogy az új külön is megvásárolható motorjuk milyen könnyen elfér a kisebb motorterekben is.
- Hírek
A Xiaomi egyetlen autója kelendőbb, mint a Ford vagy a GM villanyautói egyben
A kínai telefongyártó az autópiacon is nagyon sikeres hazájában.
- Hírek
Valaki épített egy RC autót, 44 köbcentis, V8-as motorral
Az apró motornak elképesztően jó hangja van és egész hevesen mozgatja az autót, amibe beszerelték.
- Hírek
F1: az Audi nagyon nem örülne a V10-es motorok visszatérésének
Bár a gyártó közleménye diplomatikusan fogalmaz, egyértelmű üzenetet hordoz.
- Hírek
Újabb kínai autómárka érkezik Európába, 1000 kereskedés megnyitása a cél
A márka 2025 végéig 10 országban nyitna kereskedéseket. Elsőként Németország, Norvégia, Dánia és Hollandia kerülhet sorra.
- Hírek
Már az FBI foglalkozik a Tesla-vandálokkal
Trump belső terrorizmusnak nevezte, úgyhogy ennek megfelelően kezelik a helyzetet.
- Hírek
H-alakú váltót szabadalmaztatott elektromos autóiba a Ford
Jó vagy felesleges ötlet?
- Hírek
Végre egy rendes hibrid rendszeren dolgozik a Volkswagen
A Volkswagen eddig csak plug-in hibrid és lágy hibrid rendszereket kínált.
- Hírek
BMW-s szakemberekkel erősít a Xiaomi Európában
Európa sem marad ki a Xiaomi autóiból.
- Hírek
Feketelista készül a szabálytalankodó autósokról
A sebességtúllépők mellett az ittas vezetők és a mobilozók is felkerülnek a visszaesők listájára.
