Alapjaiban újul meg a Jaguar, íme a friss arculati elemek
- Bemutatta új arculati elemeit a Jaguar.
- A brit márka alapjaiban újul meg, amit az új logók és emblémák is egyértelműen mutatnak.
- A változtatásokkal a Jaguar eredeti esszenciáját próbálják megragadni.
A Jaguar éppen egy furcsa átmeneti időszakon megy keresztül. A teljes megújulásra készülő brit gyártó leállítja az összes jelenlegi modelljének gyártósorait, 2026-ig pedig egyáltalán nem árul majd új autót. Mindez ahhoz kell, hogy a Jaguar a folyamat végén ultra-luxus villanyautó márkaként szülessen újjá.
Az első, már az utcákon tesztelt új modell bemutatója idén decemberben várható, a gyártó pedig el is kezdte a nagy leleplezés előkészítését. Ennek első lépéseként nemrég bemutatták a márka új identitását tükröző arculati elemit, amiket a galériára kattintva tekinthettek meg.
A látottak alapvető változásokról árulkodnak, amit Adrian Mardell ügyvezető igazgató is megerősített. A vezető szerint mindent a nulláról kezdenek újra, az eredmény pedig "valami elképesztő lesz." Gerry McGovern dizájnfőnök hozzátette, hogy az újragondolás célja a Jaguar eredeti esszenciájának megragadása, amit a kortárs közönség számára is relevánssá akarnak tenni.