2005 áprilisától lesz kapható a 997-es sorozatból kialakított nyitott sportkocsi. A forgalmazás épp idejében kezdődik: a következő kabriószezont már nyitott tetővel kezdhetik az új modellváltozat első tulajdonosai. A megújult 911-es elődeihez hasonlóan hagyományos vászontetőt kapott, amely 20 másodperc alatt nyílik vagy csukódik, természetesen gombnyomásra, 50 km/h-s sebességig akár menet közben is. Őszi-téli kabriózásnál jön jól a fűthető hátsó üvegablak és a tető javított vízelvezetése.
Az autó műszaki szempontból szinte teljesen azonos a zárt változattal, egyedül a tető hiánya miatt beépített merevítések mintegy 85 kilogrammos plusz súlya és az eltérő aerodinamikai tulajdonságok jelentenek különbséget. A Cabrio ugyanúgy 3,6 vagy 3,8 literes, 325 illetve 355 lóerős hathengeres vízhűtéses boxermotorokkal érkezhet, mint a zárt Carrera és Carrera S. A nyitott alapváltozat 5,2, az S pedig 5 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra, azaz 0,2, illetve 0,1 másodperccel hosszabb idő alatt, mint a megfelelő zárt változatok. A nyitott és zárt autók végsebességében azonban nincs különbség: a 911 Carrera Cabrio 285, az S pedig 293 km/h sebességnél hagyja abba a gyorsulást. Az erősebb változatba a csukott Carrera S-hez hasonlóan szériafelszerelésként kerül a Porsche új, elektronikusan vezérelt aktív futóműve, míg az alapmodellhez ebben az esetben is extraként rendelhető ugyanez a szerkezet.
A kabrió esetében természetesen különösen nagy figyelmet fordítottak egy esetleges borulás következményeinek elhárítására: az ESP az összes Carrera Cabrio szériatartozéka, így eleve igen nehéz felborítani az autót, de ha mégis megtörténne a baj, akkor a fejtámlák mögül a másodperc törtrésze alatt előkerül a bukókeret, ami a megerősített A-oszlopokkal együtt hatékonyan védi az utasok túlélőterét. Emellett az ajtókban található merevítések, valamint az ajtókból és az ülésekből kirobbanó légzsákok szintén hatékony védelmet nyújtanak egy baleset során.
A Carrera Cabrio ára 85 ezer euró (21 millió forint) felett indul Németországban, a Carrera S Cabriót pedig több mint 95 ezer euróért (23 millió forint) vesztegetik.