Három új turbódízel kerül a francia gyártó kompakt modelljeibe. A legerősebb az átdolgozott 1,9 literes dCi motor, ez a korábbi 120 helyett már 130 lóerős, a legnagyobb forgatónyomatéka 300 Nm, és eleve felszerelik koromszűrővel is. A csapott hátú Mégane az új motorral 9 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra, a végsebessége kereken 200 km/h, a vegyes használatban mért átlagfogyasztása viszont mindössze 5,6 liter 100 kilométeren. Aki nem vágyik ekkora teljesítményre, az a megújult 1,5 literes dCi motorok közül is válogathat: az erősebb változat a korábbi 101 helyett 106 lóerős lett, és a Mégane-ban 4,5 liter gázolajjal képes megtenni 100 kilométert. A Mégane sorozat alap-dízele, amely várhatóan a taxisok és a flottavásárlók kedvence marad, az eddigi 82 helyett 86 lóerős lett, az átlag fogyasztása pedig szintén 4,5 liter 100 kilométeren.