Állítólag csupán elírás, de a brit szabadalmi hivatal szerint a sportkocsi jogai is a Shanghai Automotive (SAIC) birtokában vannak. A kínai gyártónál állítólag nem tudnak erről, a SAIC munkatársai korábban többször is elmondták, hogy nem érdekli őket sem az MG TF, sem az Xpower SV, mivel Kínában egyelőre nincs piaca az ilyen járműveknek.
Ugyanakkor a szabadalmi hivatal bejegyzése miatt az MG-Rover maradékát is igen nehéz lesz eladni, mivel a tömegmodellek - a Rover 75-ös és a Rover 25-ös - jogait a SAIC még tavaly megvásárolta, így a legtöbb érdeklődő az MG sportkocsikra pályázik, amelyeket esetleg nyereségesen lehetne tovább gyártani Angliában. A PricewaterhouseCoopers, az MG-Rover csődgondnoka egyelőre nem kommentálta a dolgot, de úgy néz ki, valamiféle adminisztrációs hibáról van szó.
A SAIC ugyanakkor segítőkésznek mutatkozik: megígérték, hogy kivizsgálják az ügyet. A kínaiak pozitív hozzáállása persze érthető, hiszen az az érdekük, hogy minél jobb kapcsolatban maradjanak az MG-Rover felszámolóival, mivel meg szeretnék szerezni az egykori Rover tömegmodellek fennmaradt gyártósorait.