Az Evanda utódját alaposan átalakították, de a lemezek alatt még a régi Daewoo padlólemez rejtőzik. A képeken látható autó ugyanolyan modellfrissítés eredménye, mint a Matiz/Spark, vagy még inkább a Kalos/Aveo. Az ablakok alatti lemezeket teljesen átszabták, így legfeljebb a tetővonal lehet ismerős, viszont a megújult orr- és farkiképzés miatt a nagy szedán teljesen új egyéniség lett.
Állítólag ugyanez igaz a műszaki részletekre is. Az alkatrészek nagy része változatlan marad, de a motorválaszték bővítésével, és némi áthangolással jóval vonzóbbá próbálják tenni a Chevrolet emblémás nagykocsit. A pletykák szerint a futóművet az európai vásárlók ízlésének megfelelően hangolták újra, és a meglevő soros négy- és hathengeres benzinmotorok továbbfejlesztett, erősebb változatai mellé megérkeznek a GM-Daewoo új, 2 literes, 120 és 150 lóerős dízelmotorjai is.
Ahogy az a képek alapján sejthető, az Evanda-utód gyakorlatilag készen van, így a bemutatóra sem kell már sokat várnunk: ha igaz, 2006 első felében sor kerülhet a típus világpremierjére, és az év végéig minden fontosabb piacon megkezdődhet a forgalmazás. Elődjéhez hasonlóan ez a típus is többféle márkanéven készül majd: nálunk Chevrolet, Amerikában Suzuki, Dél-Koreában pedig Daewoo jelvénnyel folyik majd az értékesítése.