Aki így hátulról nem ismerné fel, ez itt a lépcsős hátú Citroën C4-es, amely kiérdemli a TotalCar Renault Thalia különdíját. Az erre az alkalomra alapított díj azoknak az elfogadható külsejű ötajtósokból készült családi szedánoknak jár, amelyeken már a királylány csókja sem segíthet, de az elnevezést már most megváltoztatjuk, és a továbbiakban a C4 Sedan Különdíj néven adományozzuk az arra érdemeseknek.
Az európai autós társadalom egyetlen szerencséje, hogy a Peugeot 307 Sedanhoz hasonlóan a C4 Sedan is jó messze elkerüli kontinensünket. A jármű kizárólag Kínában lesz kapható, ahol szép nagy, különálló csomagtartó nélkül senki nem vesz ekkora autót. Így akár még sikeres is lehet az új modell, ha nekünk nem is tetszik a hátuljához ragasztott ormótlan doboz. Az autóról egyébiránt nem tudunk túl sokat. Valószínűleg főképp kisebb benzinmotorokkal készül, és a futómű áthangolása révén alkalmas lesz rá, hogy az európai átlagnál azért jóval gyengébb minőségű kínai utakon is elboldoguljon.
Bár a típus forgalmazása Kínában folyik, elképzelhető, hogy az ősbemutatóra Európában kerül sor, ahogy a Peogeot 307 Sedan esetében is. A leleplezés legvalószínűbb helyszíne a 2006-os Genfi Autókiállítás, ahol az összes európai autós médium képviselője megcsodálhatja a Citroën-tervezők megdöbbentő ámokfutását.