Az olaszok az Albeát alakítják át úgy, hogy az árban is versenyképes legyen a Logannal. A tervekről Alfredo Altavilla, a törökországi Tofas-Fiat igazgatója beszélt, aki a Fiat Autónál az üzleti fejlesztésekkel foglalkozó részleget irányítja. "Azt az ambíciózus célt tűztük magunk elé, hogy az Albea gyártási költségeit 1000 euróval csökkentsük. Bár egyelőre nem biztos hogy ez sikerül, ha mégis elérjük a kitűzött célt, akkor az autó fogyasztói ára bőven 10 ezer euró alá csökkenhet" - mondta Altavilla. Ugyanakkor azt is hangsúlyozta, hogy az olcsó Albea-variáns esetében sem hajlandók a biztonság, a menetkényelem, a zajkomfort vagy a teljesítmény rovására spórolni. A tervezők inkább az egyes alkatrészek gyártásának egyszerűsítésével igyekeznek csökkenteni az autó árát. A típus gyártása természetesen a Tofasnál kezdődhet meg először, ami nem csoda, hisz az Európába szánt Albeák ma is Törökországban készülnek, de később Kínában, Indiában, Brazíliában és Oroszországban is megindulhat az olcsóbb változat előállítása.