A régi egyterűekből átalakított áruszállítókat egy önálló típussorozattal váltják fel. A régi Jumpy-Scudo-Expert trió a Citroën Evasion-Fiat Ulysse-Peugeot 806 hármas haszonjármű-változataként kezdte pályafutását 1995-ben. Az alapjait képező egyterűek lecserélése után is gyártásban maradt, így mára a korábbi felújítások ellenére is meglehetősen elavultnak tűnik. Most azonban egy olyan típuscsalád váltja fel, amely várhatóan sokkal jobb lesz haszonjárműnek, mint az elődje, hiszen eleve annak tervezték.
Az autót összesen 14 különféle karosszériával kínálják, így a raktér mérete 5 és 7 köbméter között, míg az autók által szállítható rakomány tömege 1000 és 1200 kg között változhat. Ebből a típusból is készül személyszállító változat, amely méretében ugyan hasonló lesz, mint a PSA és a Fiat közös egyterűi, de teljesen más funkció ellátására szánják. Olcsó és tágas, akár kilenc személy szállítására is alkalmas minibusznak, és nem kényelmes családi járműnek. Sajnos a típusok műszaki adatait még nem hozták nyilvánosságra – bár a forgalmazás csak 2007 januárjában kezdődik, így van még idő –, a gyártás körülményeiről és költségeiről azonban hosszan értekezik a sajtóközlemény. Elődeikhez hasonlóan az új haszonjárműveket is a Sevel Nord üzemben készítik a franciaországi Valenciennes-ben, a Peugeot-csoport felügyelete alatt, ahol három műszakban összesen 130 ezer Jumpy, Scudo és Expert készül majd. Az új típusok megtervezésére és gyártásuk előkészítésére összesen 440 millió eurót költöttek, ami egyáltalán nem sok, bár nyilvánvalóan számos, már meglevő alkatrész felhasználásával sikerült alacsonyan tartani a költségeket.
A PSA és a Fiat közös vállalkozása, a Sevel ezzel megújította eddigi típusválasztékát, hiszen nemrég mutatták be a Cirtoën Jumper-Fiat Ducato-Peugeot Boxer hármast is, de ezzel még nincs vége az újdonságok sorának. A Fiat törökországi leányvállalatánál, a Tofasnál egy harmadik típus is készül, amely várhatóan a Fiat Doblót és a Citroën Berlingo/Peugeot Partner párost váltja le 2008-ban.