A Toyota tegnap hivatalosan is bemutatta a Corolla utódját a Bologna Motor Show-n. Magáról az autóról nem árultak el többet, mint amit eddig is tudtunk , de végre kiderült, hogy mi volt a baj a Corolla márkanévvel.
Andrea Fornica, a Toyota Europe marketing-igazgatója szerint az eddigi kompakt Toyota modellek nem hoztak elég új vásárlót. "Annak érdekben, hogy jelentős növekedést érhessünk el Európában, el kell érnünk, hogy a vásárlók másként tekintsenek a C-szegmensben versenyző típusunkra. Úgy véljük, a névváltoztatás a megfelelő eszköz a célunk eléréséhez, és azoknak a reakcióiból, akiknek eddig megmutattuk az új típust, arra következtetünk, hogy jó úton járunk." - mondta Fornica.
Az Auris Toyota-viszonylatban valóban egész bátor formatervet kapott, kellőképp tágasnak tűnik, és remélhetőleg a minősége is megfelelő lesz, bár a kompakt modellek mezőnyében épp úgy átlagosnak érezzük, mint közvetlen elődjét. Így kérdéses az eredmény, bár a névváltoztatás egyszer már bejött a Toyotának. A Carina E típust az 1990-es évek második felében egy hasonló karakterű modell váltotta fel Avensis néven, és az új típusjelzés akkor rövid időn belül a vásárlók számának megtöbbszöröződését hozta.