A VW cseh leányvállalatánál jelentős növekedésre számítanak a következő három évben.
Detlef Witting, a Skoda vezérigazgatója cége terveiről nyilatkozva nemrég elmondta, hogy 2010-ben már 800 ezernél is több autót szeretnének eladni, és ennek érdekében elsősorban a leggyorsabban növekvő piacokra – így Indiára, Kínára és Oroszországra – koncentrálnak. Kínában például a jelenlegi 30 ezerről 100 ezerre szeretnék növelni az eladott autók számát, és hasonló arányú növekedésre számítanak Indiában és Oroszországban is. Ezeken a piacokon az évtized végéig évente mintegy 3-400 millió eurót költ a cég a kereskedőhálózat bővítésére, a helyi összeszerelő üzemek fejlesztésére és a márka ismertebbé tételére.
A Skoda tavaly 556 ezer autót adott el világszerte, ami bő 10%-os növekedést jelentett, de az idei évnek meglehetősen visszafogott várakozásokkal indultak neki: csupán 580 ezer autó elkészítését tűzték maguk elé. Witting szerint azonban túl bátortalan volt az előrejelzés: 2007-ben akár 616 ezer Skoda személyautó is elkészülhet, ami nagyrészt a Fabia kedvező fogadtatásának köszönhető. A további növekedéshez azonban újabb modellekre van szükség, így hamarosan bemutatkozik az új Superb, felújítják az Octaviát, és néhány éven belül egy városi kisautóval is kibővülhet a modellválaszték.