A MotoGP-t legalább annyira (sőt, lassan jobban) szeretem, mint a Forma-1-et.
Szörnyen takarékos. Rettentően irigyelnek majd érte. A maga módján kényelmes. Sose megy tönkre. Kvázi új. És helyből ötmilliót megtakarítottál vele.
Ember ilyenbe nem ül, soha a büdös életben. Autós újságíró se. Erre idehozzák Magyarországra, ráadásul egy lezárt pályára. Nem hiszem el.
Nem csak a százmilliós Pagani a megoldás, ha valaki ritka autóra vágyik. Mercedes-technika, olasz dizájn másutt is akad, csak egy kis kompromisszumot kell kötni.
Egy valószerűtlen motor, néhány új funkció és a mostaninál sokkal több önfeledten kergetőző bébifóka az Északi-sarkon: íme, az Insignia-újítások 2012-re. És hol van még a facelift?
Túl kockafejűek vagyunk mi, európaiak ahhoz, hogy ilyen szép kockaautónk legyen. Nekünk ciki az, ami másnak divatos. Emiatt aztán lemaradunk a jóról.
Az EuroNCAP közzé tette a törésteszteken legjobban szereplő autók listáját.
Anyámnak nem tetszik a színe. Ezen kívül rondának tarja ezt a zöldet.
Nem tudom, melyik a jobb, az Opel Astra kombi vagy Isztambul, de őrjöngve zabáltam mindkettőt.
Vezettem nagyjából az egész jövőt, mindent megtudtam, hogyan közlekedünk majd 2020-ban. Ráadásul pont az Auditól, aki talán tudja is. És igen, volt Wankel-motor a dologban.
Az idén néhány különlegesség is akad a döntősök listáján, mint a Nissan Leaf vagy a Dacia Duster.
Életed első autója ne egy fullos Passat legyen, mert ha átülsz másba, hamar meghalsz.
Többek között ezt a kérdést is fel kell tennünk, amikor téli gumit választunk. Ha nem szeretne húsz méterrel hosszabb fékutat a nyálkás aszfalton, itt az ADAC-teszt.
A legendás veteránrali belülről, amit egy hetvenéves nyert meg vak navigátorával. Sajnos most nem született magyar győzelem, de azért ott voltunk az elején.
A Seat felküzdötte magát a Top10-be, és tovább üti a vasat: októberben érkezik a magyar piacra az új Alhambra. Elődje éveken át vezette az egyterűek eladásait, ezt pedig telepakolták vevőmágnesekkel. Legfőbb konkurense saját maga, VW Sharan néven.
Egy korszak elmúlt a magyar autósok életében – a Suzuki Swift mostantól már nem lesz tízezrek automatikus választása. Pedig igen jó.
A Daewoo-Chevrolet jó tizenöt éve szállt be az össz-autóipari „utolsó pár előre fuss” játékba. Most már valahol a sor mellett szaladnak, előrefelé, bizony.
Vajon el lehet-e rontani egy 240 lóerős turbómotorral a Mondeót? És egy 200 lóerős dízellel? Mindegy, sokan járnak jól az új motorokkal.
Bíró Imi aka Binci keresett meg a minap, hogy nem lenne-e kedvem elgurulni Debrecenbe, egy jó kis bogarászásra.
Az idei, hetedik találkozónk (megy az idő rendesen), több szempontból is vízválasztó volt.
Az alapterv az volt, hogy Pistával és Pistáné Erikával, Vályi Karcsival, Pistáék schnauzerével, valamint Winkler Micikével, anyám kutyájával együtt a Cougarral megyünk Komáromba.
Kudarcot vallottam Münchenben: fogást kerestem a VW új egyterűjén, de nem nagyon találtam. Jó hír ez annak, aki netán Sharant akar venni. De vajon mire menne vele Travolta?
Az örök kérdést nehéz megválaszolni, de talán itt a megoldás.
A németek alaposak. Nem érdekli őket a pénz meg a maszlag: megvették az üléseket és elvégezték a törésteszteket. Kiderült, hogy nem feltétlenül a drága a jó.
Nem akarok többé autóba ülni. Innen már minden út lefelé vezet, nincs tovább, vettem BKV-jegyet.
A legjobb motornak ismét az 1,4 literes TSI-t választották, de a BMW kapta a legtöbb díjat az idén.
Bár a régi Cayenne batárságát heves vásárlási kedvvel üdvözölték a vevők, az újjal mégis ellenkező irányba indult a Porsche. És megvannak a földi halandóknak elérhető árú hathengeresek is.
A VW Touran guruló széfként vigyáz legfőbb értékünk, a családunk biztonságára. Divatos extrái a Touaregből jönnek. Már szinte csak főzni nem tud – pedig lenne egy jó halreceptünk.
A nagy kérdés nem is az, hogy odaérek-e, hiszen a Peugeot szervezi az utat, ami mindig jó szálláshelyet és kellő törődést jelent, hanem az, hogy mennyire leszek netközelben ott, a helyszínen. Bár egyelőre még csak Ferihegyen ücsörgök és a mellettem szintén ücsörgő, csehül beszélő szőke lábát stírölöm, azért kezdek komolyan elgondolkodni a fenti problémán. Csikós ugyan nyugtatott, hogy bőven lesz lehetőség és net hozzáférés, azért én mégsem vagyok biztos ebben. A Peugeot viszont tutira megy, annyira, hogy kétezer vendéget hívtak meg a hétvégére, hiszen minden zászló nekik áll, elméletileg ők a legnagyobb esélyesek. Ezt a tegnapi első kvalifikáció is alátámasztja, hiszen a négy LMP1-es 908 HDI FAP végzett tornymagasan elöl, mögöttük az Audi az R15-tel. A 908-asok nagy előnye a nyomatékosabb motor (1200 Nm szemben az Audi "mindössze" 1050-ével) és a jobb aero-csomag.
Most, az esőverte szerkesztőségben ülve éppen eszembe jutott, mekkora mázlijuk is volt a rendezőknek a múlt hétvégi AlfaCity100 találkozóval.
Hajts kétszázzal! Mármint kétszáz atmoszférás nyomású levegővel. Harmadszor rajtoltak el a pneumobilok Egerben május elején, hogy kiderüljön, melyik a leggyorsabb és a legtakarékosabb az egyetemisták és főiskolások által épített léghajtányok közül.
Összesen több mint 200 millió forint az értéke azoknak a kocsiknak, melyeket a Porsche jóvoltából kipróbálhattam. Köztük volt az új Cayenne is, melyből már hibridet is vásárolhatunk.
Egy évvel korábban még úgy tűntek el benne a milliárdok, mint egy fekete lyukban, de az idén ismét pozitív eredményt produkált a GM.
Jó régen kitalálták Opelék, milyen trükkel adják el majd az új Merivát. Megcsinálták, jó lett. Mármint a trükk.
Tud még egy Peugeot-t mutatni, amit ennyien megbámulnak?
Normális ember nincs itt. De normális autó se. Fénylő króm, kézzel kalapált vas és átható benzinszag társaságában ünnepli a Totalcar a tízedik születésnapját.
Nem lett szebb, csak gyorsabb és tisztább. Az új Polo után kevésnek tűnik az Opel Corsa langy átmasszírozása.
Csendesebb, kényelmesebb az ülés, jobb a hifi és igényesebbek az anyagok, mint otthon, a nappalidban. Ráadásul ez mozog, nem is akárhogyan.
Könnyedebb a forma, kisebb a tömeg, korszerűbb a motorválaszték és láthatatlan formaterv - ez az új VW terepjáró.
Női autó, most már biztos. Ezt a meredek szögben álló pedálsort tűsarkúban kell taposni.
Evolúciókutatói szemmel a Bayerische Fünfer agresszív közegben élő ragadozó, amire a természetes szelekció egyre több izmot, vaskosabb páncélt és a nőstényeket vonzó látványos bőrredőket pakolt.
A tragikus számokat a tavalyi akciókkal magyarázzák.
A régi Meriva egy magasra nőtt Corsa volt, az új inkább egy rövid Zafira, kisebb csomagtartóval és öt üléssel. Közelebb a C4 Picassóhoz.
Kétszáz lóerős változatról is hallani, ami a kategória élvonalába repíthetné a legpaprikásabb Punto Evót.
Ez most nem a vad, sportos vezetés próbálgatása volt. Napok óta esik a hó, a lacházi repteret nem is takarítják, így viszont különösen meglepő tapasztalatokkal lettünk gazdagabbak az új Opel Astra kapcsán.
Tisztességes családi egyterű volt, de mindenáron érdekessé akarták tenni a Mazda tervezői. Sikerült, de milyen áron!
A harmadik generáción érezni az izzadtságszagot. Az volt a feladat, hogy a világ minden táján eladható legyen.
Két hibrid, két dízel, egy kompresszoros, három turbó és két szívó motor került a legjobbak közé.
Amikor húsz év múlva bejön a fiam, és szól, hogy kinézett magának egy húszéves Sparkot, azt fogom kérdezni, ez már az Alfakilincses, motorműszerfalas?
Elkészült a japánok kompakt szabadidő-autója, amellyel Európában a VW Tiguant ijesztgetik majd.
Az alumínium vázszerkezet miatt 90 kilogrammal könnyebb, mint az összkerék-hajtású Mercedes S osztály, és vagy 180 kilóval, mint az összkerék-hajtású 7-es BMW.
Az idén két autó között dőlt el az első hely sorsa – végül mindössze tíz pont döntött.
Külsőre nem, technikailag azonban sokat fejlődött az új Opel Corsa.
Európai fölény jellemzi a 2010-es Év Autója jelöltlistát, az egyetlen kakukktojás egy Toyota.
Minőségükben a régi autó-motorokat idézik, de legalább álcázás nincs rajtuk: hivatali fotókon 2010 egyik legizgalmasabb Mercedes újdonsága.
Az új Porschéban 309 lóerő jut egy tonnára, nem csoda, hogy 3,4 másodperc alatt ugrik 0-ról 100-ra.
Miss Tuning bármelyik autónak jól állna, és ezt meg is mutatja.
Erősebbek lesznek a hibrid LS modellek 2010-től.