Az EuroNCAP nyilvánosságra hozta az európai Dodge modellek első képviselőjének törésteszt eredményeit. A Caliber négycsillagos utasvédelme átlagos, de négycsillagos gyerekvédelme kiemelkedően erős eredmény, míg a gyalogosokra fordított egy csillagnyi figyelem kiemelkedően gyenge.
A frontális ütközésnél az NCAP úgy találta, hogy az első légzsákokban felépülő nyomás nem elegendő a hatékony védelemhez, és az elöl ülők ezért a kelleténél keményebben ütköztek a kormánykerékkel és a műszerfallal. A műszerfal alatti keményebb elemek a térdeket és combcsontokat fenyegették. Az oldalütközésben és a póznateszten ezzel szemben maximális pontszámot ért el az autó.
Az utasoldali légzsákot a kereskedőknél lehet kikapcsoltatni, amennyiben mindenképp a jobb első ülésre szeretnénk a gyerekülést helyezni. Az NCAP értékelése szerint a gyalogosvédelem vizsgálatánál a lökhárítón és a motorháztetőn nem sikerült védetten kialakított pontokat találni, az agresszív kialakítású orr-rész kíméletlen az útjába kerülőkkel szemben.