Nem áruljuk el, hogy a Peugeot hol fogja bemutatni legújabb tanulmányautóját, a sportos 308 RC Z-t. Kifejezetten ütősre sikerült a kupéra nyesett 308-as formaterve, még akkor is, ha van egy-két oldal, ahonnan nem igazán eredeti. Az alumínium alkatrészeket és szénszálas karosszéria-elemeket tartalmazó autó alig 1200 kg-ot nyom. Még ebben is hasonlít az Audi TT-re, akárcsak oldalnézetből, és még méretek és motorizáció szempontjából is úgy tűnik, mintha a német sportkupénak szeretnének közvetlen ellenfelet állítani.
4276 mm hosszú és 1840 mm széles (TT: 4178, 1842), és a 207 RC-t és a Mini Cooper S-t hajtó 1,6-os turbómotort pakolták bele, viszont az ottani 175 helyett 218 lóerős változatban. A motor nyomatéka 280 Nm, de a kisebbik sportmodellben is meglévő overboost funkcióval ez időlegesen akár 300-ig is kitolódik. A 308 RC Z képzeletbeli gyorsulása hét másodperc körül alakul, végsebessége pedig eléri a 235 km/h-t (TT 2,0 TFSI: 6,5 s, 237 km/h).
A sok hasonlóság mellett, bár lehet, hogy csak a névbeli Z teszi, de nekünk a farrész és különösen a lámpák elrendezése és formája miatt a Nissan 350Z-t is beugrott. A hatalmas harcsaszáj azonban minden kétséget eloszlat azzal kapcsolatban, hogy milyen autót látunk.