Augusztustól lesz megrendelhető a Bentley Continental GT legerősebb
változata, a találóan elnevezett Speed verzió. A legerősebb Bentley
hivatalos végsebessége 202 mérföld/óra lesz, szemben a Continental
GT és a Flying Spur gyárilag megadott 200 mérföld/órájával szemben, bár
már az előző kettővel is sikerült túlszárnyalni a gyári adatot. A
szintén augusztusra megújuló Continental GT Coupén alapuló Speed
sötétre krómozott hűtőrácsot, 20 colos, sokküllős felniket, valamint
nagyobb és szélesebb első légbeömlőket és szélesebb kipufogóvégeket
kap.
Lényegesebbek azonban a mechanikai változások. A VW hatliteres,
W12-es motorjának teljesítményét 552-ről 600 lóerőre emelték, a
nyomaték 750 Nm-re nőtt, így a GT Speed 4,6 helyett már 4,3
másodperc alatt eléri a 100 km/h-s sebességet. A futóművet is
módosítják, vastagabb és merevebb stabilizátorokat szerelnek be, és
elöl 10, hátul 15 mm-rel ültetik lejjebb a karosszériát. Könnyebb
motoralkatrészek és hajtásláncelemek beszerelésével sikerült
35 kg-ot lefaragni a saját tömegből, így az autó már csak
2350 kg-ot nyom a mérlegen. Az opcionális, fékek fáradását
kiküszöbölő karbon-kerámia fékrendszer megrendelésével további 20 kilót
lehet lefaragni, ami azért nem mindegy.
A motorelektronika új programja ellenére a Continental GT-t a
környezetvédők biztosan nem fogják totemautónak használni, pedig
szén-dioxid-kibocsátása 410-ről 396 g/km-re csökkent. Az új GT
120 500, míg a Speed 137 500 fonttól lesz megvásárolható.