Tavasszal még csak tanulmányautó volt a 207 kombi magasított változata, de kiderült, hogy nem csak az SW előzetesének szánták a franciák. Frankfurtban láthatjuk a típus szériaváltozatát is, amely ugyan többnek próbál kinézni, de nem sokkal több, mint egy jól felszerelt 207 SW.
A recept a szokásos: nagyobb kerekekkel és a futómű áthangolásával megemelték a karosszériát – ezúttal 28 mm-rel nőtt a hasmagasság – és körberakták a karosszériát fényezetlen műanyag díszítőelemekkel, amolyan terepjárós stílusban. A lemezek alatt azonban minden változatlan: az Outdoor ugyanúgy elsőkerék-hajtású, mint a 207 SW többi változata, és még egy önzáró differenciálmű sem kerül bele, így legfeljebb jó állapotú, száraz és kemény felületű földutakon érdemes kipróbálni, lazább talajon ugyanott akad el, ahol az összes többi aszfaltra tervezett személyautó.
A Peugeot persze nem is off-road őrülteknek szánja a típust, inkább olyan városi vásárlóknak, akik egy picit feltűnőbb, a többitől különböző 207-est szeretnének, és ezért nem sajnálnak egy picit több pénzt kiadni, viszont terepre biztosan nem mennek. Nem csoda, hogy az Outdoor alapfelszereltsége is gazdagabb, mint az átlagos kisautóké: hat légzsákkal, kétzónás automata klímaberendezéssel, esőérzékelős ablaktörlővel, fényérzékelős fényszórókkal és Bluetooth-előkészítéssel szállítják a típust. A motorválasztékban sincs semmi szokatlan: a benzines változatokba 75 és 95 lóerős 1,4 literes, vagy 120 lóerős 1,6 literes négyhengeres kerülhet, a dízel-választék pedig a jól ismert 1,6 literes PSA-Ford motor 90 és 109 lóerős változataiból áll.
Az Outdoor a Frankfruti Autószalonon mutatkozik, és valószínűleg még az idén piacra is kerül, azt azonban még nem tudjuk, hogy Magyarországra is hoznak-e belőle.