A japánok alig két hónappal a Kizashi frankfurti bemutatója után elkészültek a második változattal.
Az ötajtós karosszéria láthatóan ugyanaz, mint a korábbi ötajtós luxuskocsi-tanulmány esetében, de új orr-résszel, nagyobb kerekekkel, valamint látványos sárvédő-ívekkel egyfajta több célú járművet készítettek, amely használható szabadidő-autónak és családi utazókombi helyett is. Az első változat bumeráng-forma LED-fényszóróit egyszerűbb – bár még mindig fénykibocsátó diódákkal telezsúfolt – lámpák váltották fel, keskenyebbre szabták a hűtőrácsot is, de a lámpák alatti szürke betétekkel és a kartervédőt imitáló alsó betéttel a Tokyo Motor Show-ra szánt változat talán még feltűnőbb jelenség lett.
A Kizashi 2 műszaki megoldásai már kevésbé szokatlanok: 3,6 literes V6-os benzinmotor hajtja egy hatsebességes automata váltón keresztül.