A személyszállító változat frankfurti bemutatója után leleplezik a Kangoo furgon kivitelét is. Ezúttal is az Express melléknév jutott a haszonjárműnek, amely a méretek növekedésének köszönhetően még tágasabb és praktikusabb, mint az elődje volt.
Valószínűleg az eltérő lökhárítók miatt az Express három centivel rövidebb, mint a családi Kangoo. Hossza 4,21 méter, de ami sokkal lényegesebb, a rakterébe a legegyszerűbb változatok esetében is 3 köbméternyi áru pakolható. Ráadásul az új változat csomagtere a legkeskenyebb ponton is 1,21 méter széles, így az autóba már egy szabványos euro-raklap is elfér. Az opcionális, lehajtható támlájú első utasüléssel ráadásul még tovább növelhető a hasznos tér mérete, egészen 3,5 köbméterig, és így a szállítható tárgyak hossza is 2,5 méterre növelhető. Akinek ez sem lenne elég, az első utasülés nélkül is kérheti a típust, így akár 2,92 méteres tárgyak is beférnek, és a raktér mérete is 3,6 köbméterre növelhető.
A Kangoo Express összesen ötféle motorral lesz elérhető. Ezek közül három a jól ismert 1,5 literes dCi dízel egy-egy változata, 70, 85 és 105 lóerővel, míg a maradék kettő 1,6 literes, négyhengeres benzinmotor; a 8 szelepes 90, a 16 szelepes 105 lóerős. Érdekes módon a középső dízelmotorral a legtakarékosabb a Kangoo, akár 5,2 litergázolajjal is beéri 100 kilométeren, vegyes ciklusban, ami egy ekkora járműtől nem is rossz eredmény. Szintén jól hangzik a 140 g/km károsanyag-kibocsátás, amelyet a két kisebb teljesítményű dízel tud, de az már kevésbé szép a Renault-tól, hogy részecskeszűrőt csak a 105 lovas dízelhez ad, és csak felárért.
A típus szinte mindennel felszerelhető, ami egy mai személyautótól elvárható az mp3-lejátszós, USB-csatlakozós fedélzeti szórakoztató rendszertől az ESP-ig, de az alapkivitel meglehetősen spártai, csupán vezetőoldali légzsákot és egy blokkolásgátlót kapunk hozzá. A leendő tulajdonosoknak persze lényegesebb, hogy minél kevesebb karbantartással működjön a furgonjuk. A Kangoo Express dízel-változatai 30 ezer, a benzinesek 20 ezer kilométert tehetnek meg egy huzamban olajcsere és egyéb előírt karbantartási munkák nélkül. A karosszériára 12 év átrozsdásodás elleni garanciát vállal a Renault.
A Kangoo Express jobb áruszállítónak ígérkezik, mint az elődje, de hogy lesz-e olyan sikeres, az még kérdéses. Egyrészt már házon belül is van konkurense a kombi Dacia Logan révén, és a többi nagy autógyárnak is vannak már hasonló, eleve dobozosnak készült autói.