A kölni Toyota Motorsport GmbH az Auris első igazi sportváltozatával készül az Essen Motor Show-ra.
Az autót egyelőre csupán fotókról ismerjük, a gyári adatokat még nem közölték, de úgy hírlik, az eredetileg sem erőtlen, 177 lóerős, 2,2 literes turbódízel motor, amely legerősebb Aurisokba kerül, a német sportrészleg beavatkozása nyomán több mint 200 lóerős lesz. Ráadásul a Toyota Motorsport nem elégszik meg a motor átdolgozásával. A hasmagasságot a futómű átalakítása révén vagy harminc milliméterrel csökkentik, 18 hüvelykes könnyűfém felniket szerelnek az autóra, és átdolgozott lökhárítókkal, illetve néhány szénszálas műanyag betéttel dobják fel az Auris külsejét.
Sajnos ez a modell is ugyanolyan különlegességnek ígérkezik, mint az egykori Corolla T-Sport Compressor, amelyet csak néhány ezer példányban készítettek, kizárólag a német piac számára. Ez azonban csak ármeneti megoldás lehet, addig, amíg a Toyota el nem készíti az Auris gyári sportváltozatát.