A Honda gyári tuningcége a 240 lóerős Type-RR-nél is durvább Civic változatot állít ki a Tokyo Auto Salonon.
A Mugen Type-RR Experimental Spec nevű prototípus elődeihez hasonlóan a Civic semmitmondó, négyajtós változatára épül, de ennek ellenére hajmeresztően néz ki. Az autó elején a karosszériaelemeket fényezetlen karbonszálas darabokkal helyettesítették, a motorháztetőt pedig polírozott alumíniumból készítették. Így nem csak látványosabb az autó, de a súlyelosztása is jobb lett. Az amúgy is félelmetes tartalékokat rejtő K20A motort ráadásul fel is fúrták 2157 köbcentisre, így a nagy fordulatszámú négyhengeres csúcsteljesítménye 260 lóerőre nőtt. Természetesen az autó minden más alkatrészét is úgy módosították, hogy akár versenyzéshez is ideális legyen. A differenciálmű önzáró rendszerű, és az új fékrendszert, illetve az alaposan leültetett futóművet is a megnövelt teljesítményhez méretezték.
Egyelőre az a legvalószínűbb, hogy az autó egyedi példány marad, bár nem kizárt, hogy az eredeti Type-RR-hez hasonlóan ebből is készül majd egy kisebb sorozat a legtehetősebb japán Mugen-rajongóknak, vagy forgalmazni kezdik az autó különleges alkatrészeit.