Úgy néz ki, a japán gyártó nem hoz igazi világpremiert a Genfi Autószalonra, viszont két típus európai változatát is leleplezi.
Az egyik európai premier főszereplője a második generációs Nissan Murano lesz. A változatlan koncepció mellett formailag teljesen megújított típust még tavaly novemberben mutatták be Los Angelesben, a korábbinál gömbölydedebb karosszériával és emberevő űrlényeket idéző orr-résszel. A típusba a korábban is használt VQ35-ös jelzésű, 3,5 literes V6-os motor 265 lóerős változata kerül, amelyet továbbra is fokozatmentes automata váltóval párosítanak. A típust elődjéhez hasonlóan rétegmodellnek szánja a Nissan, így valószínű, hogy ezúttal sem mutatnak be nagyobb érdeklődésre számot tartó dízelmotoros változatot.
A nagyobb durranás azonban kétségtelenül a 480 lóerős GT-R szupersportkocsi európai premierje. Az ikerturbós, 3,8 literes V6-ossal hajtott, dupla kuplungos váltóval és állandó összkerékhajtással készülő típusból valószínűleg kiveszik a japán változatba épített sebességkorlátozó rendszert , ami csak versenypályán engedi kihasználni a sportkocsi végsebességét. Ugyanakkor egyes rémhírek szerint benne hagynak olyan, szintén elég meglepő megoldásokat, mint az a szenzor, amely érzékeli, ha nem gyári felniken közlekedik a sportkocsi, és ilyen esetben hibát jelez a fedélzeti számítógépnek, amit a szervizek a garancia érvénytelenítésével jutalmaznak.
A Muarnón és a GT-R-en kívül a Nissan elhozza Genfbe a Pivo 2 tanulmányt is, amelyet a tavalyi Tokiói Autószalonon mutattak be először.