A németországi Saarlouisban készül a Ford új szabadidő-autója, az azonos padlólemezre épülő Focus és a C-Max modellekkel egy gyártelepen.
A típus, amely a jövő héten mutatkozik be Genfben, már a premier utáni hetekben kapható lesz a legfontosabb piacokon. A Ford egyelőre nem vár túl sokat a Kugától, 32 országban összesen évi 45 ezer példányt szeretnének eladni belőle évente. A cég öt nagy piacon számít komolyabb érdeklődésre, Németországban, Olaszországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban és Spanyolországban, de egyik országba sem szánnak évi 7-8000 példánynál többet a típusból.
A Fordnak persze nem is kell több autót eladnia, hogy a Kugával nyereséget termeljen, hiszen a típus nagyrészt már meglevő alkatrészekre épül, és nyilvánvalóan jóval több nyereséget hoz egy-egy példány, mint egy Focus vagy egy Fiesta.