A Volkswagen kezében szárnyal a brit luxusmárka: öt év alatt durván a tízszeresére nőttek az éves eladások, és a nyereség sem volt még ekkora a Bentley fennállása óta.
2007 során a Bentley egész pontosan 10 014 luxusautót értékesített világszerte, ami elképesztő eredmény, ha azt nézzük, hogy 2002-ben alig ezer autót szereltek össze egy évben. Ráadásul tavaly a méregdrága, és lényegében még a Rolls-Royce-korszakból származó alkatrészekre épített Arnage sorozat iránti kereslet is 45%-kal nőtt az új Azure megjelenésének köszönhetően. Az eladások zömét persze még mindig a Continental sorozat teszi ki, amelyből 2007-ben 5%-kal több fogyott, mint egy évvel korábban. Így a cég forgalma tavaly elérte az 1,37 milliárd eurót, üzemi nyeresége pedig 155 millió euró volt, ami a gyártás volumenéhez képest elképesztően jó eredmény.
E pillanatban elmondható, hogy a Bentley messze a legsikeresebb brit luxusautó-gyártó, bár a gyors ütemű növekedés számos problémát vet fel, amelyekre a következő évek során választ kell találni. Egyfelől a Crewe-ban működő gyár gyakorlatilag elérte kapacitásának felső határát, így az évente elkészíthető autók száma jelentős bővítés nélkül aligha növelhető tovább. Másfelől nem is biztos, hogy jót tesz a márka arculatának, ha a jelenleginél több Bentley készül, hiszen a dúsgazdag vásárlók sok esetben azért választják épp a brit márka modelljeinek egyikét, mert arra számítanak, hogy kilóghatnak vele a sorból.