A Ford csak néhány évig nyújt támogatást a Jaguar és a Land Rover számára, ezért az új tulajdonosnak, a Tatának másik partnerre lesz szüksége, hogy továbbra is megfelelő műszaki színvonalon tartsa a két brit márkát.
Korábban úgy tűnt, a Fiattal való együttműködés hozhat megoldást a problémára, de a napokban akadt egy újabb jelentkező. A Daimler AG. vezérigazgatója, Dieter Zetsche azt nyilatkozta, hogy cége nyitott a Jaguarral és a Land Roverrel való együttműködésre, bár úgy tudjuk, a két cég hivatalosan még nem kezdett el tárgyalni. A Mercedes segítsége kétségtelenül jól jönne a Tatának, hiszen magas színvonalú technológiához juthatna, olcsóbban, mintha maga bajlódna a fejlesztéssel. A németek is jól járnának, hiszen évente százezerszám adhatnának el a két brit márkának motorokat, váltókat és egyéb komponenseket, ami csökkentené a fejlesztési és gyártási költségeiket. Ráadásul a Tata és a Daimler kapcsolata már most is meglehetősen szoros, hiszen a német gyártó az indiai iparvállalat 7%-át birtokolja, így a kapcsolat felvétele aligha ütközhet akadályba.
Egyelőre úgy néz ki, még a Tata is mérlegeli a lehetőségeket, és az sem lehetetlen, hogy később más gyártók is felajánlják segítségüket. Régóta hallani, hogy a BMW is szeretné más cégeknek eladni saját motorjait, a Fiat-csoportnak pedig nagy segítség volna, ha nagyobb modelljeit egy külső partnerrel együtt fejleszthetné, így az indiaiak számos lehetőség közül választhatnak, és egyelőre idejük is van, hiszen a Ford legalább öt évre garantálta a fejlesztéshez és a gyártáshoz szükséges hátteret.