A francia márka sportigazgatója szerint nem igazán éri meg további euró-milliókat ölni a WRC programba, ha a raliversenyek csúcsának számító sorozatot továbbra is ilyen kevéssé népszerűsítik a szervezők.
"Elmentem Hockenheimbe, a német túrakocsi-bajnokság egyik futamára, és azt láttam, hogy a szervezés, és a verseny promóciója színvonalában fényévekkel a WRC előtt jár. A Citroën rám bízta teljes verseny-költségvetését, és azt várják, hogy a lehető leghatékonyabban használjam fel. Van egy új típusunk, a C5-ös, amely a DTM-ben induló Audi A4-es és Mercedes C osztály közvetlen vetélytársa, szóval volna mit keresnünk ebben a sorozatban" - mondta Olivier Quesnel.
A Citroën a raliban mindent elért, amit csak lehetett. Sebastian Loeb 2004 óta zsinórban négyszer lett világbajnok a márka színeiben, és az idén ismét jó eséllyel pályázik a címre. Quesnel szerint azonban nem elég a győzelem sem, ha ez a tapasztalatok szerint nem nagyon segíti az eladásaikat, mivel a WRC-versenyek népszerűsítése nem megfelelő.
Mindez persze inkább a rali-világbajnokság szervezőinek szánt figyelmeztetés, mint arra vonatkozó ígéret, hogy a Citroën kiszáll a WRC-sorozatból, de ha Quesnel szavai hatástalanok maradnak, akkor a francia gyártó könnyen egy másik szakághoz pártolhat, amelyben hatékonyabban reklámozhatja utcai autóit.