A Tata Nanóhoz hasonló filléres autót tervez a Renault-Nissan és az indiai Bajaj Auto.
A tervek szerint az ULC kódjelű minimáljárművet egy vadonatúj üzemben gyártják majd Chankanban, amely 25-25%-ban a Renalult és a Nissan, 50%-ban pedig a Bajaj tulajdona lesz. A gyártás 2011-ben indulhat, és a termelés felfuttatása után akár évi 400 ezer példány is készülhet a kiskocsiból. A Nanóhoz hasonlóan ez a típus sem lesz sokkal több négykerekű, fedett motorkerékpár-pótléknál, de épp ezért számíthat jelentős sikerre Indiában, és más fejlődő országokban. Az ULC várhatóan a nemrég bemutatott Bajaj Lite tanulmány egyszerűsített változata lesz, azaz a hagyományos kisautó-építési elveket követi. A Nanóval szemben, amely farmotoros és hátsókerék-hajtású, itt elöl helyezik el a motort, amely az első kerekeket hajtja.
A fejlesztést nagyrészt a Renault és a Nissan végzi, míg a Bajaj elsősorban az olcsó gyártás megszervezésével járul hozzá a közös munkához.