A hivatalos fotókon eddig csak a négyajtós Vectra-utódot láthattuk, pedig készül a csapott hátú kivitel is.
Az Insignia gömbölyded formáihoz jól passzol a tető elnyújtott íve, bár a farrészen felbukkanó légterelő, ha hasznos is, nem igazán elegáns megoldás. A szedán és a ferdehátú kivitel persze csak a középső ajtóoszlop mögött különbözik egymástól, és több mint valószínű, hogy a motorpaletta is ugyanazokból a négy- és hathengeres benzin- és dízelmotorokból áll majd. Ugyanakkor az ötajtós alighanem eltérő futómű-hangolást kap, és egyéb apró eltérések is lesznek amellett, hogy a csomagtere nyilvánvalóan bőségesebb, az utastere pedig jobban variálható lesz, mint a szedáné.
Az Opelnél régi hagyomány, hogy ferde hátú, ötajtós kivitelben is elkészítik mindenkori családi nagykocsijukat. Már az 1980-as években forgalmazott utolsó Asconából is készült ilyen változat, ahogy a Vectra három generációjából is. Az Insignia hatchback Londonban mutatkozik be a szedánnal együtt, 2008 július 22-én.