A körbezárt villámos logó marad, de az Insignia bemutatása alkalmából csiszoltak rajta tervezők, hogy ezzel is hangsúlyozzák a márka megújításának szándékát.
A stilizált villám lényegében maradt, amilyen volt, egyszerű, szögletes forma, a kört azonban lesimították, így finoman bukkan elő az Insignia krómozott hűtőmaszkjából. Emellett a felső íven megjelenik az Opel felirat is, ami a jelvény korábbi változatairól hiányzott. A GM Europe a felújított logóval is azt igyekszik hangsúlyozni, hogy az Insigniát egy új korszak nyitányának szánják, amelyben Opel márkajelzéssel már csak igazán jó minőségű, a korábbi olcsó megoldásokat nélkülöző modellek kerülnek forgalomba. A régi imázst persze nem lesz egyszerű levetkőzni, de ha valóban javítani tudnak a minőségen, az közelebb viheti az Opelt régi céljához, a Volkswagen megelőzéséhez Európában.
Az Opel 1960-as évek közepén vezette be a jelenlegi villámos jelvényt, előtte, 1937-től a német ipari csodát jelképező stilizált Zeppelin léghajó szerepelt a márka kezdőbetűjét jelképező karikában, amely az 1950-es évek közepére szárnyakat kapott, és így inkább már egy repülőgépre emlékeztetett. A villámos jelvény először a Blitz teherautókon (a Blitz jelentése villám) bukkant fel, de 1963-tól már a személyautókat is ez díszítette.