Akinek olcsón kínálnak brazil gyártású Peugeot 207-est, meg ne vegye, a dél-amerikai országban ugyanis a 206-os felújított változatát kínálják ezen a néven.
A találó elnevezés igazából 206,5 lenne, hiszen a napokban bemutatott kisautó az elejét tényleg a 207-estől örökölte. A nagy vigyorba torzuló légbeömlő, a lámpák formája és a lesimított orron feszítő Peugeot jelvény a cég újabbik városi modelljét idézi. Az A-oszloptól hátrafelé azonban már a jó öreg 206-os köszön vissza. Tízéves kora ellenére ma sem néz ki rosszul, de a 207-eshez igazán nincs sok köze. Brazíliában azonban nem szokatlan az ilyesmi, hiszen ott még újonnan kapható az Opel Astra előző generációja Chevrolet márkajelzéssel, a Volkswagen Transporter T2, a Fiat Uno és több más, Európában lassan feledésbe merülő típus.
A PSA számára különösen kifizetődő lehet a 206-os gyártása, hiszen nem Brazília az első olyan piac, ahol a típus új életet kezdhet. Iránban a lépcsős hátú változatot kínálják, Kínában pedig Citroën C2 néven gyártja a PSA és a helyi Dongfeng vegyes vállalata.