Az idén csupán hajszálnyival, de ismét nyert a világ első számú 24 órás versenyén az Audi R10-es. Ezúttal az Audi Sport North America színeiben induló, 2-es rajtszámú versenygép (Rinaldo Capello/Tom Kristensen/Allan McNish) futott be elsőként, 381 kört megtéve.
A Peugeot ezúttal is kénytelen volt beérni a második hellyel. Tavaly még 10 körrel kaptak ki az Auditól, az idén viszont kevesebb mint egy kör volt a 7-es rajtszámú 908-as (Nicolas Minassian/Marc Gené/Jacques Villeneuve) hátránya, sőt, az utolsó fél óráig Minassian még arra is esélyes volt, hogy megelőzze Kristensent. A szorosabb csatát végül egy zápor hiúsította meg, amely a franciák rossz gumitaktikája miatt végleg eldöntötte az elsőség sorsát. A további helyezéseken a 9-es rajtszámú Peugeot (Montagny/Zonta/Klien), a 3-as rajtszámú Audi (Rockenfeller/Luhr/Prémat), a 8-as Peugeot (Sarrazin/Lamy/Wurtz) és az 1-es Audi (Biela/Werner/Pirro) osztozhatott. Az első nem gyári, és nem dízelmotoros befutó a 17-es rajtszámú Pescarolo Judd volt (Tinseau/Tréyuler/Primat), 19 kör hátránnyal a győztes mögött.
Az LMP2-es kategóriában a Van Merksteijn motorsport versenyzői (van Merksteijn/Bleekemolen/Verstappen) bizonyították a Porsche RS Spyder fölényes képességeit egy abszolút 10. helyezéssel és kategóriagyőzelemmel. A GT1-esek között a gyári Aston Martin DBR9-essel győzött David Brabham, Antonio Garcia és Darren Turner, megelőzve a gyári Corvette-eket, a GT2-ben pedig a Ferrari F430-asok fölényét hozta a 2008-as év. Itt a Risi Competizione autója (Bruni/Salo/Melo) futott be elsőként két másik azonos típusú versenygép előtt.