Láttuk már tanulmányként, és sötét beetető fotókon is, de most először mutatta meg a Subaru a hétüléses crossovert végleges formájában.
A nagyra hízott kombinak, hosszú orrú egyterűnek, vagy alacsonyra ültetett szabadidő-autónak is tekinthető nagyterű 4,74 méter hosszú és 1,77 méter széles, azaz gyakorlatilag ugyanannyi helyet foglal vízszintesen, mint a Legacy, viszont a tengelytávja nagyobb: 2,75 méter, akárcsak a testesebb B9 Tribecáé. Ugyanakkor a maga 1,66 méterével az összes jelenlegi Subaru közül messze az Exiga nőtt a legmagasabbra. A képek alapján úgy tűnik, a belső tér valóban kivételesen tágas, bár a harmadik üléssor itt sem látszik sokkal többnek kényelmetlen szükségmegoldásnak. Az új Subaru kétféle kétliteres, négyhengeres boxermotorral készül, az alapváltozatba 150 lóerős feltöltés nélküli, az erősebb kivitelekbe pedig 225 lovas turbós változat kerül.
Egyelőre bizonytalan, hogy a típust Európába is elhozzák-e, bár dízelmotoros változatról egyelőre nem hallottunk, és a méretei alapján is valószínűbbnek látszik, hogy csak Japánban és Észak-Amerikában dobják piacra.