Komolyabb újdonság híján a franciák egy újabb Mégane RS különkiadást mutattak be a Londoni Motor Show-n.
Az új modell lényegében a Mégane F1 Team R26 alapjaira épül, amely maga is csupán egy limitált különkiadás. Az R26.R ugyanazt a kétliteres, 230 lóerős turbómotort, rövidre áttételezett váltót és önzáró differenciálművet kapja, mint az F1 Team, viszont más futóművet, fényezést, és belső teret kapott. A legfeltűnőbb különbség a két autó között az eltérő matricázáson kívül, hogy a Londonban bemutatkozó modell fényezetlen, karbonszálas műanyag motorházfedelet, és új, 5x2 küllős, 18 hüvelyk átmérőjű festett felniket kapott. A szénszálas géptető azonban nem csupán egy újabb pozőr fogás. A spártai belső térrel együtt - hiányoznak a hátsó ülések, az elsők helyére pedig a versenyautókból ismert kagylóülések kerültek - az autó súlyának csökkentését szolgálja, így az R26.R 123 kilogrammal könnyebb lett. A Renault házi tuningmesterei a futóművet is feszesebbre áthangolták, így a vezetési élmény még közelebb esik a versenyautókéhoz. Az illúzió ráadásul tovább fokozható az extraként rendelhető hátsó bukócsővel, és a titánötvözet kipufogórendszerrel.
Az R26.R persze legfeljebb klubversenyeken vagy a versenypályák nyílt napjain használható, hisz' bukókerete - bár több, mint a semmi - a vezető feje felett nem folytatódik, így nem felel meg az FIA előírásainak, de amatőr hétvégi versenyzők számára ideális választás lehet. Ilyen autóhoz azonban csak azok juthatnak, akik még időben leadják a rendelésüket, hiszen az egykori Alpine üzemben, Dieppe-ben csupán 450 példányt gyártanak belőle. Az R26.R forgalmazása októberben indul, és valószínű, hogy ez lesz a Mégane második generációjának utolsó új változata, hiszen rövidesen érkezik az utódmodell.